Mic dejun,  Gustari

Budinca de chia

Intotdeauna caut variante noi de mic dejun pentru a diversifica ceea ce mananc si nu de mult timp, am dat peste aceasta budinca de chia, pe care am tot fost tentata sa o incerc de cateva ori, dar simteam ca ceva ma oprea.
Vreau sa va zic ca a fost mai buna decat ma asteptam, am adaugat si cateva linguri de iaurt la final, iar ca sa o indulcesc putin, am folosit 1 lingurita de miere. Daca vreti sa nu folositi indulcitor, puteti adauga o jumatate de banana coapta.
Se pregateste foarte usor, de preferat cu o seara inainte, ca sa hidratam semintele peste noapte, iar dimineata nu trebuie decat sa adaugam iaurt, fructe sau ce preferam.
budinca de chia

🔪 Preparare: 5min

Ingrediente: (1-2 portii)

▪️2 linguri seminte de chia
▪️30g zmeura congelata
▪️2-3 linguri de iaurt grecesc
▪️1 lingurita miere / 1/2 banana coapta
▪️100ml apa/lapte

Mod de preparare:

Pentru inceput, vom blendui zmeura congelata cu apa/laptele. Apoi, intr-un borcan sau intr-o caserola care se inchide, adaugam compozitia blenduita, semintele de chia si mierea. Daca folositi banana coapta, e nevoie sa o blenduiti alaturi de zmeura congelata si apa.

Amestec bine toate ingredientele si acopar borcanul cu un capac. Dau borcanul la frigider peste noapte. Eu am facut acest amestec seara, inainte de culcare. A doua zi, am adaugat 2-3 linguri de iaurt grecesc, cateva capsuni proaspete si fulgi de cocos.

A fost foarte gustoasa si cel mai tare mi-a placut ca nu am avut nevoie decat de 5 minute dimineata, pentru a taia fructele proaspete si pentru a adauga iaurtul.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *